Sfaturi clienti!

10-18-2015

7 LUCRURI PE CARE VREM SA LE AFLATI:

1. Cele mai aglomerate zile intr-o curatatorie sunt zilele de: LUNI, MARTI SI SAMBATA. Miercurea este cea mai potrivita zi sa va lasati comenzile pt. curatat/spalat.
2.Nu asteptati: daca aveti o pata pe o tesatura nu lasati sa treaca timpul pana sa o duceti la curatat. Chiar daca pata nu este foarte evidenta, grasimea si impuritatile ingalbenesc tesatura iar de acolo ea se poate distruge.
3.Nu tratati petele acasa: chiar daca par usoare, petele trebuie tratate in mod profesional, ca tesatura sa fie protejata si sa nu riscati decolorarea ei. Este bine sa stiti si sa comunicati de ce natura este pata astfel incat sansele ca ea sa iasa in totalitate sa fie foarte mari.
4.Seturile de curatare din comert nu garanteaza curatarea petelor:
ele functioneaza daca doriti o reimprospatare a tesaturii, dar daca aveti pete pe haine este bine sa nu folositi solutiile din comert, ele pot fixa pata in tesatura ceea ce face mai dificila sau imposibila indepartarea ei intr-o curatatorie profesionala.
5.Camasile sunt un castig pentru curatatorii: preturile mici pt curatarea unei camasi se justifica deoarece odata cu ele clientii pot aduce si costumele cu care poarta camasile si pt. care se incaseaza mai mult. 
6.Umerasele din sarma inapoi:)) 
Clientii sunt sfatuiti sa aduca inapoi umerasele din sarma, fie pt refolosire sau reciclare. Astfel clientii sunt recompensati cu diferite avantaje daca le aduc inapoi: noi oferim la fiecare 25 umerase aduse inapoi curatarea si calcarea unei camasi sau unui tricou gratuit.
7.Micile reparatii: daca aveti un tiv desfacut, un nasture lipsa sau alte mici reparatii si le comunicati in curatatorie la predarea comenzii noi va putem ajuta la remedierea lor. 

Add a comment